Een goede klantenservice is “key”!

door R2B Store op May 13, 2021
Een goede klantenservice zorgt ervoor dat (potentiële) klanten waar voor hun geld krijgen. Het helpt consumenten bij eventuele onduidelijkheden tijdens een aankoop. Daarnaast helpt een goede klantenservice bij vragen achteraf, of juist om positieve ervaringen te delen. Om je te onderscheiden van de concurrentie wordt het steeds belangrijker om te zorgen voor een uitmuntende klantenservice, in alle aspecten van je bedrijf. Wij zijn dan ook altijd te bereiken via E-mail, Telefoon, Live Chat, Social Media en meer. In deze blog lees je alles over een goede klantenservice en hoe R2B Store hiermee omgaat!
 
E-mail en telefoon zijn cruciaal
 
Een goede E-mail- en telefoonservice zijn cruciaal om snel en duidelijk met je klanten te communiceren. Via deze kanalen kun je direct het vertrouwen van klanten winnen. Door te E-mailen wordt de uitwisseling tussen het bedrijf en de klant vanzelf opgeslagen. Het is hierdoor makkelijk om te zien hoe tevreden de klant was met de hulp. Daarnaast kun je eenvoudig om feedback vragen en precies zien hoe de communicatie in een eerder stadium is verlopen. Via een goede telefoonlijn kun je klanten een stuk persoonlijker te woord staan en adviseren waar nodig. Uiteraard wil je als klant niet lang wachten op een reactie. Wij reageren daarom ook altijd snel op al jouw vragen! Je bereikt ons per e-mail via info@r2bstore.nl of op tel: 0299-779453.
 
Live chat is handig en snel
 
Live chat is een geweldige manier om bestaande en potentiële klanten snel en laagdrempelig te helpen. Je kunt bijvoorbeeld potentiële klanten helpen die rondkijken op je website. Ook is het via de chat eenvoudig om klanten te helpen die iets hebben gekocht, maar achteraf nog vragen hebben. Bij R2B Store staan wij op werkdagen dan ook altijd klaar om al jouw vragen via de chat te beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook alleen even gezellig gedag zeggen via onze chat 😉!
 
Social media vergroot bereik en kansen
 
Een groot verschil tussen social support en andere kanalen is dat via social media de meeste vragen en antwoorden openbaar zijn. Hierdoor zijn deze voor iedereen zichtbaar. Op deze manier wordt elke interactie met een klant op social media een unieke kans om als bedrijf te laten zien wie je bent en waar je voor staat. Wij zijn dan ook via meerdere social media kanalen te bereiken. Volg ons op Instagram, Facebook of Linkedin. Wij waarderen het ook enorm als je een leuk berichtje achterlaat over onze kwaliteit en service!