Trusted Shops 4.80/5.00 van de 120 beoordelingen

Gratis Retourneren

Wij weten hoe belangrijk het is dat je als klant gratis en gemakkelijk kunt retourneren! Bij ons kun je zeer eenvoudig gratis retourneren binnen een zichttermijn van 30 dagen. Hierna dient het artikel binnen 14 dagen na voormelding van de retour door ons te zijn ontvangen. Wij beloven dat je gegarandeerd het volledige aankoopbedrag terug krijgt gestort als de artikelen in goede conditie en in originele verpakking worden geretourneerd. Lees de retourinstructies hieronder, zodat je weet hoe je gratis de bestelling kunt retourneren. 

Retourinstructies:

Het is zeer eenvoudig om jouw bestelling te retourneren. Klik hiervoor op de link om je retourlabel te downloaden: https://goparcel.nl/return/company/902e8a5e-b771-428d-b6a2-7244b4cc5ad7

Als de link is geopend hoef je alleen nog maar het bestelnummer met  # ervoor  en jouw postcode in te vullen om gemakkelijk je bestelling op te zoeken. De retourlabel is daarna direct gratis te downloaden en uit te printen!

Retourvoorwaarden:

    1. Bij artikelen van R2B Store is er altijd een retourtermijn van minstens 30 dagen. Hierna dient het artikel binnen 14 dagen na voormelding van de retour door ons te zijn ontvangen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Dus als je 2 artikelen van R2B Store bestelt, start de zichttermijn als je alle artikelen hebt ontvangen. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de maximale zichttermijn krijgt.

    2. Het artikel is in goede conditie zonder gebruikssporen en zit indien mogelijk in de originele verpakking.

    3. Artikelen die je niet kunt retourneren: producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne zoals o.a. mondmaskers

Kom je ergens niet uit of heb je onze hulp nodig? Neem gerust contact met ons op via een van onze kanalen en wij zullen je z.s.m. helpen met jouw retour! Wij zullen daarnaast ook altijd contact met de klant opnemen als er een bestelling wordt geretourneerd, zodat wij kunnen achterhalen wat er fout is gegaan en hoe we onze producten en service kunnen verbeteren.